Talking smack

Image

Max en ik zijn al 4 jaar samen en hij betekent heel erg veel voor mij. Omdat hij heel goed weet wie ik ben liet ik hem een stukje over mij schrijven zodat jullie mij ook wat beter leren kennen!

“Ik leerde Josie opnieuw kennen op 8 September 2008. Toen dachten we allebei niet na over wat we later wilde worden. Toch is het altijd duidelijk geweest dat Josie meer een cultuur en maatschappij persoon is. Ze had daarom ook een vakken pakket met Kunst Algemeen, Culturele vorming, Maatschappijleer en maatschappijwetenschap. Nadat we in 2011 eenmaal een havodiploma op zak hadden, werd het tijd een keuze te maken uit de ongelofelijk diverse vervolgopleidingen. Josie koos voor ICT & Media Design. Een hele leuke opleiding die zich vooral richtte op dat wat Josie niet leuk vond.

In het jaar dat volgde, zijn Josie en ik elkaar meer gaan zien en heb ik haar nog beter leren kennen. Ik zag toen steeds beter dat Josie, buiten dat ze constant veranderde (en nog steeds veranderd), altijd haar zelf was. Ik denk dat ze zich ooit teveel heeft laten meeslepen, daarvan geleerd heeft, en dat nooit meer wilde laten gebeuren. Josie is zichzelf.

2012 brak aan en Josie wilde volgend schooljaar toch een opleiding beginnen. Opnieuw opzoek met een nieuwe lijst criteria waar haar nieuwe school aan moest voldoen. And there it was, International Lifestyle Studies at the Fontys Academy of Creative Industries.”

 

Met Vriendelijke Groet,

 

Max Douven

