MINOR OPDRACHT: STAKEHOLDERSMAP

De opdracht gegeven door mijn docent was het maken van een stakeholdersmap. Stakeholders zijn bedrijven, organisaties of instanties waarmee je in aanraking komt binnen je vakgebied, omgeving en persoonlijk leven. Mijn stakeholdersmap is opgedeeld in twee onderdelen.

In de eerste mindmap zie je de stakeholders van mijzelf als persoon. Met welke bedrijven en organisaties kom ik in aanraking en wat betekenen/doen ze voor mij?

In het onderste gedeelte zie je een specifiekere stakeholdersmap voor het project wat ik momenteel volg met de opdrachtgever Wonen met Gemak. Waar krijgt Wonen met Gemak mee te maken in het dagelijks leven van het bedrijf? En wat betekenen die bedrijven voor de opdrachtgever?

Deze vragen worden visueel beantwoord in onderstaande afbeelding.

Stakeholdersmap josie

In het PFD bestand kun je de stakeholdersmap van dichterbij bekijken.

Stakeholdersmap Josie Berkx

