MINOR WEEK 4: ARTIKEL INNOVATIE OPDRACHT FEEDBACK

Het artikel zelfmanagement in de zorg Josie Berkx

Mijn feedback op Yonna’s artikel:

Vragen feedback

Indeling zo goed?

Ik zou sommige alinea’s met elkaar verwisselen. Laat eerst de hele objectieve alinea’s komen en daarna de subjectievere (dus de vergrijzing eerst bijv. ipv het om en om te doen.) Zo krijg je wat meer overzicht.

Inleiding te langdradig?

Inleiding vind ik juist goed. Het geeft al een houvast aan je verhaal en het is heel eigen geschreven, dat maakt het allemaal niet zo zwaar. Kijk of je misschien door de alineas heen ook jouw persoonlijkheid erdoor heen kan laten schemeren want je bent een erg goede schrijver.

Stukje vergrijzing weglaten?

Zou ik wel doen, je kunt het ergens in terug laten komen maar voor het artikel geeft het niet veel extra’s. Je hebt het al de hele tijd over ouderen en we weten allemaal dat als je oud bent je sneller dood gaat en iemand kan verliezen.

Mag ik een ervaringsverhaal gebruiken van internet?

Kan je doen. Het is natuurlijk heel moeilijk om aan iemand na te gaan vragen die pas iemand heeft verloren. Maar misschien zou het ook mooi zijn als je een professional vraagt (jouw moeder bijv) die iets kan vertellen over hoe zij dat meemaakt op haar werk bijvoorbeeld.

